1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



26 February 2012
The Result, who? @7:59 pm | 1 individual(s)

Assalamuaikum (:

Alamak! Sorry to say sebab lambat "update this blog" hehe. Sumpah tadi penatt teramat gilakk, nak tahu sebab apa? Sebab penat dari kerja lahh. Saya nak mintak maaf yang ke 1 Juta kali boleh? Maaf lahh sebab lewat nak update blog sekaligus lewat umumkan siapa pemenang bagi contest I Love My Bff tu, okay? Bukan apa hari tu saya janji nak umumkan tepat pada 12hb kan? Tapi saya dah langgar janji tuh, huhu sorry sangat ya? 12hb hari tuh saya sangat sibuk. Sibuk sebab awal pagi tuh saya kena pergi dengar ceramah KPP tu lahh. Huhu sumpah sangat tidak suka duduk lama Hehe (dah tahu aku tak suka ceramah-II haa amik engkauu itu ceramah). Tapi tkpa yang penting aku dapat lesen memandu aku dengan cepat. Kukukuii :3

Photobucket

Petang kan boleh update? Yesssss petang memang ada, ceramah memandu pun abis pukol 3 lebih jadi ada masa lagi nak update this blog kan? Tak lahh, masa tuh saya still busy lagi lahh. Sebab petang tuh saya kena temankan kakak ipar saya pergi shopping barabg untuk "Birthday My beloved brother and my cute nephew". Besday diorang sama okay? Perangai pun hampi-II sama hehe. Haaaah tu sebab tak dapat jugak update pada petang tuh -,-. Sorrey okay? Malam? Laaa, birthday tuh start malam pukol 8 so kena lah kemas sana sini apoa yang patut kan? Sumpah TER-sangat lah penat sayang.. Then abis je birthday tu saya jugak lah kena kemas semua cuci pinggan mangguk kat dalam dapur tuh. Tapi takpa saya buat IKHLAS untuk abang dan anak buah saya, lagi pun keesokkan hari tuh saya masuk kerja teng-hari jugak :P

Hari-II lain selepas 12hb? Okay, seriuss saya memang sangat sibuk dengan kerja saya. Maklum lahh saya cuma kerja makan gaji jak. Jadi kena lah patuh dengan pihak atasan kan? Hari-II selepas tuh saya "Full" two week. Sampai My Mr.Zombi pun saya tak dapat layan. Dia call massage pun saya just ignore. Seriously im very tired. Bieeee, sorryy sangat okay? Saya sayang awak zombi <3

Aikk? Tengokk sudah tersasar pulakk cerita aku dekat atas tuhh kenn? Okayy, the title is RESULT, who? Result apa? Cehh, pura-II labi-II tak tahuu lagii ehh. Alaaaa, k/finee saya bagi tahuu okayy? Nihh saya nak umumkan pemenang bagi "Contest I Love My Bff" musim pertama yang juga merupakan contest pertama dari Blog Chiikaroxiirna (:

Okay, malas nak cakap panjang lebar-II lahh. Saya tahuu nih mesti ramai yang tak sabar nak tahu kan kan? Now tutup mata then kira sampai tiga. 1, 2, 3 taraaaaaaa !! Jeng, jeng, jeng pemenangnya ialah (sila tengok list dekat bawah) :
Kepada Pemenang : Sila sertakan (Text) maklumat peribadi anda di Facebook My Cute Nephew ini Kasih Nur Humaira. Nak "Add" okay, tak nak "Add" itsoke. (Hehe maklum saya tidak bermain laman sosial facebook ni ^^)
  • Nama
  • Nama/Url Blogspot
  • Jenis rangkaian telefon yang anda guna
  • No. Handphone
Saya memohon maaf sepuluh jari atas kelewatan mengumumkan dan memberi ganjaran yang telah saya janjikan pada masa yang saya tetapkan tempoh hari. Oleh itu, saya akan memberikan ganjaran yang saya janjikan pada tanggal 6hb mac 2012. Sekali lagi, saya memohon maaf atas kelewatan ini. Maafkan saya erk? ;'(
Akhir kata, saya nak ucapkan Tahniah kepada pemenang dan kepada blogger yang lain yang tak tersenarai tuh jangan sedih-II kecil hati okay? Cuba pada contest saya yang akan datang, mana tau ada rezeki? Sekali lagi, Terima kasih kerana sudi mengikuti peraduan yang saya anjurkan (: 

Ingin memohon jutaan maaf :'(