1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



24 July 2012
Hari ketiga ramadhan. @1:10 am | 0 individual(s)

Heee, masuk hari ni dah hari ketiga kita berpuasa kan? Aminnn, sedar tak sedar tinggal beberapa hari jak lagi nak raya kan? Ngeee, cerita pasal raya la pulak. Tersesat disitu haha. OK, hari ni seperti biasa la saya berpuasa. Adik-adik, abang-abang, dan kakak-kakak puasa tak hari ni? Macam mana puasa hari ni, OK tak? Kalau saya, hari ni berpuasa macam down sikit dari semalam. Bukan apa, cuaca kat sini punya la panas. Dugaan bulan ramadhan kod kan? Tapi, Alhamdulillah ibadah saya tetap berjalan seperti biasa.

Aktiviti hari ni herm macam biasa laaa BER-jalan cari angin. Kuang, kuang kunag -,-. Aik, angin boleh dicari meh? Haha. Takda la, saja nak buat lawak “budu” sikit. Hehe, btw dah tiga hari kita berpuasa kan? Dan, dan dalam tiga hari tu kaki aku tak pandai nak duduk diam. Hihi, asyik nak keluar berjalan jak. Memang macam ni eh, hidop orang “bambongan”. Explain sikit? Haha, whatever laa. My life, suka hati aku laa :P

Kawan-kawan ada jugak bagi cadangan supaya tak bosan duduk rumah. Salah satu cadangan nya ialah, cari kerja. Haha, kerja? Bulan puasa? Ngeee, diorang ni nak suh aku mampus ka apa? Serius, aku tak larat  laa genk, lagipun aku belum bersedia lagi nak kerja dalam bulan puasa ni. Lagi satu cadangan nya ialah.. Tapi ni cadangan kolot sikit. Cadangan ngok ngek diorang haha. Diorang suh cari pakwe baru, kuikuikui. Ngeee, giler ke apa diorang ni? Mentang-mentang laa sekarang aku.. -,-‘. K/fine, peril OK. No komen laa.
Sorry laa, gambar budak gedik ni selalu ada kan? Memang suka enterframe pun :P
Lastly, syukur Alhamdulillah aku masih dikurniakan tubuh badan yang sihat. Pakaian yang serba lengkap, makanan yang cukup sehingga laa ke hari ini dan untuk hari esok. Thanks to Allah. Selamat beribadah semua :)

MOOD : Update tiga subuh. Tawau, Ujan lebat. 
Atap rumah macam nak tercabut da.