1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



11 August 2012
:) @2:24 am | 0 individual(s)


Assalamualaikum :)

Sorry baru dapat online, sebab aku baru sembuh dari demam T.T. Dua hari aku dilanda demam. Kesian tak kesian tak? Huhu virus kali ni datang bertubi-tubi tau dan abis aku dibelasah dengan virus sakit tekak, sakit kepala, selesema, batuk dan suara serak. Satu hal lagi, malam tu aku TER-batuk berdarah. OME! Sikit  panik dan hura-hara disitu. Tapi, Alhamdulillah hari ni da semakin membaik dan dan nak tahu aku demam-demam  pun puasa tetap puasa tau. Kuat kan? Bukan apa, selagi aku masih bertahan dari sakit selagi tu aku akan puasa. Aku mengharapkan Ramadhan kali ni aku jalani penuh bermakna :) Cuma sekarang  masih selesema, suara serak dan batuk sikit-sikit. Haih, nasib baik da okkay sikit kalau tidak alamat tidak beraya laa aku. Btw hewwheww masuk hari ni lima dah jenis biskut raya dah aku buat tau. "Walaupun aku tak terer goreng telur, dan tangan aku hampir-hampir tergoreng sama" Kenyataannya aku berjaya menyiapkan biskut raya yang kelima untuk hari ini. Biskut yang penuh ADVENTURE tau. Heeehe, horeyy tepuk tangan sikit. Haha, raya tinggal seminggu jak lagi kan? Heee, tak sangka kan cepat sungguh masa itu berlalu pergi. Itu bermakna BULAN RAMADHAN YANG SUCI da nak kita tinggalkan. Huhu, sedih )': Nak tahu kenapa? Banyak-banyak Bulan, Bulan Ramadhan laa paling best.  Bulan yang penuh Rahmat, penuh Pengampunan, penuh Keberkatan, penuh Kesuciaan dan penuh Bermakna. Apa pun, selamat berpuasa dan selamat beribadah di malam-malam terakhir ramadhan :)

La Luna - Selepas kau pergi.

Selepas kau pergi,
tinggallah disini kusendiri
Ku merasakan sesuatu,
yang t’lah hilang di dalam hidupku

Dalam lubuk hatimu,
ku yakin kau pun sebenarnya tak
inginkan lepas dariku,
tahukah kau kini ku terluka

[Reff]
Bantu aku, membencimu,
ku terlalu, mencintaimu,
dirimu begitu,
berarti untukku..

Kau telah mencinta,
dan dicintai kekasihmu,
ini tak adil bagiku,
hilanglah damba tinggallah hampa

[Reff]

[Interlude]

[Reff]

Lupakan ku, dalam tidurmu,
yang pernah, mencintaimu
kau memang tercipta,
bukanlah untukku

[#]
La la, la la la, la…

Heeee, seee budak gendutt ni? Selalu enterframe tau. Haha, ada ku kesah? --'