1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



01 August 2012
Makin nakal :P @2:21 am | 0 individual(s)

Assalamuaikum.

Hewwheww, heyy HAPPY 1ST AUGUST! Heeee, tak sangkanya daa masuk bulan lapan daa kan? Cepat sungguh masa berlalu. Dan kini perubahan pada diri ku semakin sangat ketara. Tengok, sekarang macam ni laa aktiviti harian aku. K/fineeee, orang pergi terawikh aku dok melepakkan? Nakal tak, nakal tak? Alololo, baru escape sekali tak kan nak marah kod? Alaaa, aku melepak bukan dengan siapa pun. Hehe, dengan kazen dan member servay jugak. Round-round untuk cuci mata dan senaman kaki laa katakan. Haha, adeh ternyata penat jugak ya berjalan ni? Daripada aku mengemukkan diri dirumah, baik aku melepakkan? Ada jugak sikit faedah. Ngeeee, sikt jak laa. 55kg okkay? Tu sebab nak exercise ni -,-

         

See? Sumpah, aku tak tau laa anak siapa dekat atas tu. Bukan main g***k lagi kan? Haha, kurengg didikan kod. Alaaa salah laaa, kurang kasih sayanggg. Hahaa. Alamak! Rileks laa genk ni zaman teknologi beb zaman remaja, kenapa nak kecoh? Biasa laa brooo. Tak suka? Get lost laa, pii mampus sana.  Senang cerita kan kan? So? Faham-faham sendiri laa yaaaa. Peace, yauwww and happy august to uolls :)

Huhu, takut! Serammmmmmmm ohh -,-
 MOOD : Nakal makin menjadi-jadi.