1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



06 October 2012
Happy Birthday! @2:17 am | 0 individual(s)


Heee, tak sangka kan sekarang ni sudah masuk bulan oktober. Cepat sungguh masa itu berlalu pergi! Dan dan dan itu bermakna hari ni.. Cepat teka! Eleh, semestinya awak sudah tahu kan? "look at the picture above" ceh suka lettew. Haha ya yaa yaaah! "happy birthday to you". Herh! Kena nyanyi jugak? Heee! K/fineee "only for this time OK?". Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, happy birthday, happy birthday to youuuuu :')

Heyy! Another I'd like to say this "on your Special day I hope that all the thoughtful things you do find their ways back to you and hopefully today is the best day you ever have". Yeah? Aku tahu sudah banyak kau lalui pahit/manis hidupmu. Aku tak suka tengok kau sedih. Aku tahu kau seorang yang kuat, sabar, dan redha setiap apa yang kau lalui. Aku nak kau tahu yang aku selalu ada untuk kau. Insyaallah~

****
The gift, aku nak kau pakai ya? Heee, mesti comel bila kau guna. Yesss its "color RED". Of course you already knew that it is my favorite color. Hehe, jaga tau. Simpan elok-elok. Tapi aku tahu aku tak perlu risau pasal hal itu. Sebab aku tahu yang kau memang akan menjaganya dengan baik kan kan? Thanksyouu* Yeah, I always believe you. So aku tak perlu bimbangkannya. 
Apa-apa pun, senyum selalu dan Selamat Hari Lahir! Semoga hari ni hari yang bahagia kau dapat. I miss you so much..
Imysm dear sissy NRM :')