1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



04 December 2012
Anniversary just a dream -,- @5:02 pm | 0 individual(s)


// Menaip entri ini, serius airmata aku mengalir :'( //

"21 November 2010 until now 2012"
Kalau di ingat semula, 21 November 2010 was the most perfect day I've got. Tapi, untuk hari ni semua hanyalah tinggal kenangan dalam hidup. Everything was gone! Yeaaah, aku tahu aku sedar yang aku juga telah musnahkan semuanya. Tapi tidak salah kan aku buat demi kebaikan bersama? Aku nak dia berjaya. Aku nak dia fokus kepada pelajaran dia. Aku nak MakAyah dia bangga dengan dia. Aku nak kawan-kawan dia bangga dapat kawan yang berjaya macam dia. Aku tak nak dia lebihkan cinta daripada pelajaran dia. Aku tahu dulu dia bersusah payah nak sampai ke tahap ini. Sebab aku ingat lagi, dia pernah cerita dengan aku dulu masa sekolah dia selalu di rendahkan oleh kawan dan cikgu dia sebab selalu dapat markah ujian yang rendah. That's why I destroyed this relationship. Aku taknak dia lalai disebabkan cinta.

Dear capital, tolong jangan pernah benci aku. Tolong jangan pernah dendam dengan aku. Tolong jangan pernah maki hamun aku. Tolong jangan pernah kau salah anggap tentang aku. Percayalah, aku buat semua bersebab. Yeah, memang sakit rasanya buat hal begini. Rasa diri seakan-akan bodoh tak masuk akal. Tapi aku tak nak pentingkan diri sendiri. Aku tak nak dia sia-sia kan pengorbanan yang pernah dia lalui. Walau sesakit mana aku dapat itu semua tak penting. Demi kebaikan, aku sanggup lakukan yang terbaik untuk dia. Kau percaya dengan aku kan? Aku tak nak kau gagal dalam hidup. Aku nak tengok kau berjaya! Yesss, kau janji dengan aku yaa? Dan aku nak kau buktikan yang kau boleh. Insyaallah' (berusaha) aku janji pada diri aku sendiri suatu hari nanti kita pasti akan jumpa. Yaaaa walaupun not sure, angan-angan jauh dan tak tahu bila masa itu datang dan bila saatnya dapat jumpa dia. Tapi yang pasti suatu saat nanti aku akan mencarinya. Insyaallah..

Aku percaya yang sesungguhnya "Jodoh Itu Rahsia Allah s.w.t." Sekuat mana kita setia, sehebat mana kita merancang, selama mana kita menunggu, sekeras mana kita bersabar, sejujur mana kita menerima kekasih kita, Jika Allah s.w.t tidak menulis jodoh kita bersama kekasih kita, kita tetap tidak akan bersama dengannya 
I know everything is gone but seriously, this is the perfect relationship I could ever be. Thanks so much Muhamad Fuad Ahmad because ever appear in my heart. Don't worry, I'll make it the most beautiful memories of my life.