1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



16 December 2013
16 Disember 2013 @12:00 am | 0 individual(s)

Assalamualaikum, salam satu Malaysia okay.
Oncall with kakak tadi. Kakak cakap “nak Iphone or Samsung”? Ngee, dalam hati. Aik mimpi apa kakak tgh tgh mlm ni? Tetiba cakap nak iphone or Samsung. Then kakak cakap lagi. “kenapa senyap?” Nak iphone or Samsung  ke tak ni? Lusa kakak bank in duit pergi beli. Hoho yeah dapat phone baru! Thanks kakak! Kakak bank in je berapa berapa, nanti adik saving dulu. Hehe Handphone baru lagi. Hehe (16Disember2013)
Update blog ni tepat pukul 12am bersamaan 16 Disember 2013. Hurm, 16hb disember I think takda yang istimewa pun. Serius, bulan disember ni tekanan berganda-ganda. Arghh oh my project -,- make me kill. Yes, killed! 16-17HB DISEMBER “penilaian akhir projek subjek elemen”. Takut weyh takut!! Takut idea tak di terima. Then  18hb disember pulak penilaian bagi subjek visual. Serius dua subjek ni buat saya jadi huru hara semester ni tau. Buat saya jadi tak betol, senget senget macam orang tak waras “kata fizi” =,= I hope subjek ni aku tak gagal means ‘fail’. Ayoyoi, tak nak repeat paper, tak nak! Subjek ni banyak buang duit. Sungguh banyak. Duit banyak abis ke dua subjek ni je. Ngeee, kering di buat nyaa eh.


Then apabila selesai ‘interview’ dua subjek rasanya da boleh merdeka sikit. Huhu sikit je, okay. Belum sepenuhnya lagi. Sebab? Sebab result tak keluar lagi -,- ngeee takut nya kalau kalau gagal subjek ni. Tamau tamau tamauuu. Ya Allah, engkau luluskan aku dalam kedua subjek membunuh iaitu subjek elemen & visual ni. Amin.. “Kabulkan lah doa ku ini, Ya Allah :’) Sebab kalau gagal 1st kena wajib repeat paper. 2nd pointer secara automatic akan jatuh teruk. Huhu tak mahu laa macam tu. Pleaseee, bagi aku rajin. Pleaseeeeeeeeee :’(

Btw, dalam ketakutan memikirkan subjek tu dalam hati ingin cepat abis sem. Nak balek, nak balek! Duduk kat sini enam bulan study rasa macam enam tahun okay. Ulang, enam tahun! Sebab cuti midterm tak dapat nak balek kan hari tu. *sedih. InsyaAllah plan untuk next sem, bila ada cuti mesti akan balek. Tak mau macam sem ni sengsara dibuat nya jiwa raga aku ni. Nak balek sabah!

Rindu family, rindu mak ayah, rindu kakak, rindu abang, rindu kasihkafeel, rindu bilik, rindu katil dan dan rindu kereta ku. Weyh lamanya ndak drive si blacky tu. Serius rindu. Macam mana lah rupanya sudah tu? Nak balek sabah! Tadi dah booking tiket flight. Booking 10hb januari 2014 sebab paper habis insyaallah 8hb januari. Terpaksa balek dulu then sendiri sendiri -.- Sebab kawan yang lain paper abis 15hb. Ngeee lama gilaaaa nak tunggu. Maaf yaa geng, serius aku tak boleh tunggu korang memang terlalu lama. Jumpa di tawau jak laa yaaa :’)
Harapan, semoga aku dapat kekalkan pointer aku. Tapi kalau boleh biarlah tiap semester akan up up and terus up kan? InsyaAllah.. “berkat doa, usaha dan disertai dengan tawakkal” insyaallah boleh kita dapat apa yang kita nak kan? Semoga semua nya baik baik saja :’) Irna nak mak ayah, kakak, abang bangga dapat adik macam aku. I love you mak, ayah, kakak, abang, adek dan kasihkafeel!
Happy Birthday to you.