1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



11 December 2013
I'm sorry but I love you @9:43 am | 0 individual(s)

Assalamualaikum..

Tak jawab salam tu dosa tau. Jawab dulu, jawab :') Minggu ni, irna sibuk dengan assignment dan projek sem. Serius, banyak yang irna perlu backup. Sebab banyak assignment yang irna tinggal. Irna tau salah irna sebab suka tangguhkan assignment tu. Sem ni even tak banyak jawab paper final exam nanti tapi ya ampun banyak projek yang kena disiap mesti on time. Kalau tak akan jadi macam ni laa. Kadang dalam satu hari tu memang irna tak tidur langsung pun. Dan mata konfem jadi panda macam ni T.T 16hb-18hb disember ni ada temuduga untuk major yang kitaorang nak ambil. Irna takut sebab banyak kot projek yang irna tak siap lagi. Arghh irna harap irna dapat siapkan semua assignment sebelum 16hb disember ni :'( *Takut
Ya Allah, Jika aku lemah dan jatuh. Kau berilah aku keyakinan untuk terus bangkit dari kelemahan aku sendiri. Bantulah aku Ya Allah. Amin..
Kelmarin pulak, satu hari irna just terguling dalam bilik -.- Malam tu tiba tiba saja hidung irna keluar banyak darah. Titisan darah penuh di atas permukaan tugasan irna. Huhu, kena buat semula lagi. After that, subuh subuh pulak perut irna meragam. Serius sakit. Pelik sakitnya. Sebelum ni, if sakit perut just sakit biasa. Kali ni tak. Serius sangat sakit. Irna tak bagitau siapa siapa pun yang irna sakit time tu termasuk qain. Irna taknak buat orang risau. Irna tau sekarang kawankawan sibuk dengan assignment sebab minggu last study kan. Irna just berkurung kat bilik menahan kesakitan tu. Then post kat twitter. Last last, fizi call. "irna okay?''. 1st irna cakap yaa, okay. Tapi Tuhan jak yang tau betapa sakitnya perut ni. Fizi cakap irna tak perlu tipu. Nanti teruk sakit tu lagi orang akan risau. Irna pun bagi tahu laa, ya memang sakit. Ngee irna nangis. Selang 15minit fizi dan daniel datang bawa kfc dan ubat yang diorang beli kat farmasi. Thanks fizi, thanks daniel sebab ambil berat kat irna. Serius irna terharu :(

Saya harap awak sentiasa ada. Ada untuk menangkap saya ketika jatuh. Ada untuk mendengar apabila saya perlu awak. Ada apabila saya keseorangan.