1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



23 December 2013
Sembilan tanda dia akan menjadi jodohmu @1:33 am | 0 individual(s)

Assalamualaikum..

Jangan tanya kenapa dengan lengan tu ek? Biarlah menjadi rahsia antara aku dengan kisah malang ku itu. Doakan saja untuk kesembuhan dan kesihatan pada diri ku :')
Eh, lengan problem tak bermakna tak boleh online :) Lengan je, bukan jari pun. Btw, serius sakit jugakk :'( I know I'm a strong girl. Tak perlu nak nak nangis, tak perlu nak bermanja dengan kesakitan tu. Kan dah biasa. Thanks semua sebab jaga irna. Sayang kamu kamu *terharu

Bismillahirrahmanirrahim.

Sembilan tanda dia akan menjadi jodohmu.

Ketika engkau berada dalam sebuah hubungan yang diperbolehkan Agama (Ta'Aruf) dan pada saat engkau :

1. Merasa tak berdaya ketika jauh jarak dengannya..
2. Merasa telah mengenal ia dalam waktu yang lama..
3. Ada ikatan batin sehingga bisa merasakan apa yang ia rasakan..
4. Merasa tentram di dekatnya..
5. Rahsia apapun aman saat diceritakan padanya..
6. Sesibuk apapun, selalu tercipta waktu untuk menemaninya..
7. Setiap pembicaraan selalu dapat difahami..
8. Selalu bertindak apa adanya di depannya..
9. Tidak mempedulikan masa lalu masing-masing dan menerima apa adanya..

InsyaAllah atas izin Nya dia adalah pasangan terbaik bagimu. Ya Allah.. Kurniakanlah pasangan yang terbaik bagi kami menurut pilihanMu. Aamiin Ya Rabbal'Alamiin..
Hey assignment goodbye, jumpa semester depan ya? Iloveyou!  Hello kamu final exam, I am ready to fight with you. (30hb disember until 8hb january).