1 Silent Reader [s]
Home Twitter Facebook Instagram YouTube Follow
GadisBOO
entries profile tagboard links



02 May 2014
Hard! @5:26 am | 0 individual(s)

Assalamualaikum bloggers..

Wah!! Today the date is 2/05/2014. Cepatnya kan? Dan dan dan itu bermakna telah masuk 1 rejab. Alhamdulillah.. Semoga kita dapat sempat menyambut bulan Ramadhan yang akan tiba di akhir bulan enam. Actually, banyak benda nak cerita ni. Banyak sangat! First about my face :( Serius OMGee sangat weii. Habis sunburn. Huhu. Sebulan aku jaga. Sehari jak boleh hitam and and macam kenak bakar :'( Banyak yang perasaan. Oh ya, tak tau lagi kan sebab apa. Hmm, sebab netball laa. Netball Openday Kolej Bunga Raya Unimas. Gile la. Serius masa games tu, pergh panas gile baq hang. Memang sehari boleh legam. Btw, I don't care about that right now. And nak tau. Haha my team got 3rd place games netball tu. Berbaloi jugak la. Haha walaupun memang tak sangka boleh dapat tempat ketiga. Apa tidak nya semua team hebat hebat belaka. Kitaorang tengok diorang main pun kecut wei. Terbang terbang gitu. Haha


Sepanjang openday ni berlangsung memang hard gile time yang aku ada. Assignment? Hmm tak payah di cakap laa. Sumpah aku banyak gile tak hantar. Banyak dah mengaduh dengan kawan. Especially my parents and family. Dah minta maaf if semester ni tak dapat nak naik kan CGPA. Serius sedih jugak laa. Memang banyak sangat aku tak hantar tugasan. Datang kelas lagi laa. Selalu ponteng. Aku blur wei. Tak pandai nak manage masa yang ada. Kadang tak tidur. Makan pun kadang sehari tu tak sangat tak teratur da. Semenjak ni selalu sakit. Muntah pun kerap. Hari tu dah jumpa dokter. Timbang berat badan memang susut turun sangat. 57kg ke 51kg. Nampak tak nampak tak? Serius selera makan kurang semenjak handle program rumah hantu brc #openday . Lepas ni tak nak dah jadi pengarah program. Serius penat. Kesihatan aku langsung aku tak urus. Asyik kerja. Then meeting, meeting, meeting! (pengalaman mengajar kita untuk bersabar, yes I know but I think my health be important. Right?)

Tu laa. Cepat cepat laa abis openday ni. Aku nak backup balek subjek yang aku banyak tertinggal. Then nak fokus dengan final exam. Sebab, abang kerap call dan tanya about my kuliah. Study. Learn. And project. Rasa serba salah tahu tak! "Dear abang, irna janji akan backup balek semua. Semuanya. Im promise :'( Mak, abah sorry :'( Kakak! Rindu kakak. Rindu KasihKafeel. Nak balek!! Semester ni banyak sangat dugaan. Dugaan belajar, dugaan berkawan, dugaan bekerja. Tekanan!! Ya, Allah permudahkan lah segala urusan ku ketika aku jauh dari keluarga ku. Amin..

Abaikan muka saya yang -.- Hm my eyes? Just ignore again. Tu muka tak cukup tidur. Orang busywomen kan. And and orang tegur saya cute bila pakai spek haha. Mereka cakap saya nampak lain. Matang sangat. Mereka (lelaki) cakap lagi takut nak tegur sebab cute sangat. Haha tu nak ayat perli nak minta penampar laju laju ka ape tu -.- Btw, thanks boy boys :) Nampak tak ada ke-terperasaan lebih disitu? Haha, well!

Actually Irna tak suka pakai spek mata laa boys. Sebab nampak matang tu laa irna tak suka nak pakai. Hehe. And disebabkan mata irna sembab tak cukup tidur like "panda" ni la TER-paksa nak guna tau. Haha. *poyooo kan?

Irna Ahmad
Sigh.